background

Pengenalan diri

Thursday 10 May 2012

Abah...

tbe2 je saya rs indu sgt2 kat arwah ayah saya..saya xsgka sgt2 akan khilangan seorang ayah yg amat saya sayangi..bagi saya ayah n ibu adalah segalanya..tringat lagi ms sekolah sehingga saya kerja..smua arwah ayah yang aturkan mengikut kelayakan saya..tau x ms mle2 nk dftr Uitm dl sy pny la ble, saya xtau ape nk wat..sbb kt kne dftr sndiri..smue psiapan ayah saya yg uruskan..saya tkial2 gak la..tp ms tula sy bljo brusaha..ayah saya ni,klu bab pljaran anak2 die mmg org yg paling amik brt..ape yg die blh wat smue die wat..arwah ayah saya ni owg yg ramah n ske bsembang..tringat lg sy xkirala ble2 ms die msti akan kol sy..mcm2 cte die akan cte kat sy..lg2 saya n arwah ayah keje di satu jabatan cme negeri je lain2..tp skrg sejak arwah ayah kembali ke rahmatullah, aku jd sunyi sgt..xde tmpt sy nk bcerita, mengadu, minta pndapat n bmanje..skrg sy kne brusaha sendiri..saya kne kuat sbb ibu..saya xnk ibu sdih..

Abah...
Sejak kau pergi tinggalkan ibu,along n adik2
Kami sering teringatkan kau..
Terasa sunyi hati kami tanpamu abah..


Abah...
Kami rindukan gelak tawamu..
Kami rindukan suaramu..
Kami rindu akan kerenahmu..


Abah...
Segala kata - katamu masih terngiang2 die telinga along..
Kenangan menjagamu abah amat bermakna wat along..
Kau tiada gantinya dalam hati kami..


Abah...
Wlupun kau telah pergi tinggalkan kami..
Kami tetap akan mengingatimu selamanya..
Kasih n syang yg kau curahkan tak ternilai buat kami..



No comments:

Post a Comment